Wartości etyczne IPSO LEGAL

Działamy tak, aby przed naszymi klientami otwierały się nowe możliwości.

IPSO LEGAL zostało utworzone po to, by umożliwić klientom dostęp do nowoczesnych i innowacyjnych usług prawnych i biznesowych, które znacznie różnią się od standardowej relacji między prawnikiem a klientem. Tworzymy elastyczne, nowoczesne, kreatywne i ciekawe miejsce do pracy.

PODSTAWOWE WARTOŚCI
  1. Poniższe zasady są jednakowo ważne i wzajemnie się uzupełniają.
  2. Nasze cele i zadania są realizowane oparte są na następujących zasadach.

    Maksymalna produktywność- jesteśmy przekonani, że powinniśmy brać przykład z naszych klientów i stale podnosić jakość naszych usług, aby zapewnić dotychczasowym i nowym klientom jeszcze lepszy produkt w krótszym czasie i bez zbędnych kosztów. Jesteśmy na bieżąco z nowościami technologicznymi, które pomagają w rozwoju naszej firmy. Aby, maksymalnie usprawnić pracę  nad projektami działamy w chmurze, korzystając z narzędzi takich jak: Google Aps, Onedrive, Dropbox, działamy również w środowisku OS X. W codziennej pracy wykorzystujemy pakiet Microsoft Office.

    Edukacja- chcemy zmienić postrzeganie zawodu prawnika w środowisku. Przekazujemy naszym klientom wiedzę i doświadczenie w taki sposób, by oparli swój nowy  biznes na solidnej podstawie. Natomiast klienci prowadzący już swój biznes otrzymują od nas solidną wiedzę na temat zmian prawa w branży, w której funkcjonują. Działamy tak, aby przed naszymi klientami otwierały się nowe możliwości niezależnie od tego, czy jest to nowy czy istniejący biznes.

    Świadomość- Jesteśmy dumni z relacji pomiędzy sobą i między naszymi klientami. Wynika, to z wzajemnego szacunku i zrozumienia, co stanowi wartość dodaną dla przedsięwzięć naszych klientów i ma pośredni wpływ na ich życie.

    Przejrzystość- dotychczasowe doświadczenia nauczyły nas, że klient stanowi najwyższą wartość, dlatego też utworzyliśmy model usług prawnych, który koncentruje się na problemach klientów, a nie na tabliczkach na drzwiach do naszych gabinetów. Każda sprawa, którą prowadzimy ma na bieżąco sporządzany indywidualny formularz. Formularz ten zawiera czas jaki poświęciliśmy na wykonanie danego zadania i koszty, które się z  tym wiążą. Pierwsi wyciągamy rękę do klientów, by mieli pewność, że jesteśmy na bieżąco nawet w środku nocy, i jesteśmy im to w stanie przekazać szybko i przystępnie.

  3. Nasz list intencyjny, który podpisujemy z każdym klientem jest dostępny na każde żądanie.
  4. Nikt w naszym zespole nie pobiera premii motywacyjnej za comiesięczne fakturowanie godzin.
  5. Naszą motywacją jest zadowolenie klienta. Wartością wymierną są dla nas takie kwestie  jak: poziom reakcji na potrzeby klienta, trzymanie się  budżetu, punktualność, gdyż to jest miarą zadowolenia  dla klientów.
  6. Niniejszy zbiór zasad nie ma na celu zastąpienia, czy zwolnienia z korzystania ze zdrowego rozsądku i kierowania się nim, lecz stanowi istotę standardów postępowania. Zasady te mają przypominać nam dlaczego to robimy i jaka jest w tym nasza rola.
    Za każdym jednak razem przed podjęciem działań musimy rozważyć wszelkie drogi dojścia do rozwiązania.
  7. Z całą pewnością nie będziemy świadomie wspierać organizacji, która stosuje jakiekolwiek praktyki dyskryminujące i hańbiące. Jeśli masz wiedzę na temat naszego zaangażowania w taką działalność, zgłoś to niezwłocznie osobom zarządzającym. Oczekujemy, że wszyscy  wykonują swoją pracę uczciwie mając na względzie obowiązujące  standardy etyczne.
  8. Jeśli posiadasz informacje dotyczące  tego, aby  ktoś z naszego zespołu naruszał  ustalone normy etyczne, zgłoś to do osobom zarządzającym.
  9. Brak poszanowania dla jakiegokolwiek postanowienia Polityki Etycznej, wiązać się będzie z odpowiedzialnością dyscyplinarną włącznie z wydaleniem z zespołu.